mandag den 7. april 2014

Happy Monday - himmel

Dagens tema er himmel og det kan jo fortolkes på flere måder. Jeg overvejede længe en flot lyseblå himmel med skyer men så stod jeg og så i min Alex og kom frem til at det skulle være en nathimmel - jeg har nemlig den perfekte lak til lige det.


Det er nemlig Foxy Paws One More Night. Det er en duochrome lak der skifter fra blå til lilla. Der er også små stykker holografisk glimmer i for et ekstra fint touch. Jeg tilføjede dog et lag af en holografisk toplak for ekstra glimmer. Så her er for mig den perfekte nattehimmel.

Jeg har brugt:
Foxy Paws one more night
China Glaze Fairy dust
Sally Hansen silver sweep til stamping
Pueen 44 stampingplade

Smut over og se hvad de andre piger har fundet på:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)