fredag den 25. april 2014

Fælles Fredag - Holo madness

Hvor perfekt er det ikke lige at temaet er holo når vi har alt den lækre solskin? Jeg havde fra starten en ide med at jeg ville stampe på en hololak med en anden hololak og havde også lavet et design, men de to farver mindede for meget om hinanden og det var derfor slet ikke til at se, så jeg prøvede igen, denne gang med mere held.


Desværre er holo ret svær at tage billeder af, men der er altså meget gang i den irl. Jeg har brugt:

Foxy Paws Waiting for snow on a blue blue christmas (ja det er en julelak men jeg vil stadig bruge den hele sommeren)
Stampet med Gosh Holographc hero og Moyou Pro plate 09

I skyggen 

Smut over og se hvad de andre damer har fundet på:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)