mandag den 23. september 2013

Efterårs mani

Nu kan vi ikke længere løbe fra det - det er blevet efterår. Jeg ved ikke hvor glad jeg er for den konstatering men det er der jo ikke noget at gøre ved. Min kæreste er vist ret glad for det for jeg pakker nærmest alle lyse farver og pasteller væk nu - jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at tage dem på om vinteren :P (han kan godt lide når jeg har lidt mørkere neglelak på)


Jeg fandt denne mani på min computer og den er hvert fald 1 år gammelt. Det er dog en mani jeg stadig kunne finde på at lave.

Jeg har brugt:
Essie Size matters
Wet n'wild ebony hates chris
color club what a drag
dorring tool
Konad Stamping plade
Konad speciallak sort

bruger i også mere mørk neglelak om vinteren?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)