onsdag den 18. september 2013

Barry m bublegum over mint candy apple

nu er det vist ved at være på tide at jeg tager mig sammen og begynder at poste bare lidt regelmæssigt igen :D vi er ved at falde til ro i lejligheden og på studiet og jeg kan mærke at overskuddet er ved at være der mere så det er bare dejligt.

Jeg er blevet helt vild med bar glitter - selvom mange hader dem er det stadig noget jeg elsker. Og barry m er igen min redning når det gælder trends som jeg ikke vil bruge en formue på. Jeg så de havde barry m bublegum meget billigt på ASOS så var jeg altså nødt til at slå til.

Bublegum er en klar lak med bar-glitter i blå og hvid. Jeg har her valgt at lægge den ovenpå Essie mint candy apple


Her er den 2 lag ovenpå 3 lag mint candy apple. Jeg kan egentlig godt lide at den matcher ret godt i farven men jeg skal helt sikkert også prøve at bruge den over en kontrast farve - pink måske?

Hvad er Jeres holdning til bar glitter?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)