torsdag den 27. juni 2013

Foxy Paws One more night

Da jeg for en uge siden havde min sidste eksamen for i år besluttede jeg at jeg godt måtte forkæle mig selv med lidt lækker lak. Jeg vidste at jeg ville have en indie lak så jeg kiggede rundt på de forskellige sider - der er jo virkelig mange at vælge imellem. Jeg er ikke fan af de store glitterstykker og sådan så jeg kom på lidt af en opgave. Men så så jeg at Foxy Paws kom ud med deres 80'er kollektion og jeg var solgt da jeg så one more night.




Pænhed i en flakse.

One more night er en duomchrome lak som skifter mellem mørk lilla og mørkeblå. Det er som altid sindsyg svært at tage billede af men jeg synes egentlig at jeg er lykkedes helt okay. Der er også små stykker holografisk glitter i som bare lige giver det sidste. Jeg har brugt 2-3 lag på alle neglene og den er virkelig nem at lægge (kæmpe plus) og den er endda også ret nem at fjerne igen

Jeg har altid godt kunne tænke mig at lave galaxy negle fordi jeg virkelig synes det er pænt men det har bare virket så besværligt med alle de trin og farver det kræver men med one more night er man virkelig godt på vej - den ligner virkelig en stjernehimmel

Jeg tør godt sige at one more night kommer ind på en top 3 over ynglingslakker - jeg synes virkelig den er lækker og jeg forudser at den vil blive brugt rigtig meget

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)