torsdag den 13. juni 2013

Barry M textured - swatch and review

Jeg har endelig fået samlet alle farverne i Barry M textured kollektionen og jeg er så glad for dem at jeg vil dele dem med Jer for jeg synes virkelig de er et kig værd. Alle lakker er swatchet med basecoat og uden topcoat

Kollektionen består af 4 lakker:
Atlantic road
Kingsland road
Station Road
Ridley road


Atlantic road er en lyseblå mat farve som kræver 2-3 lag for at blive jævn. De tørrer hurtigt i forhold til fx OPI liquid sands men man skal dog forvente lidt tørretid.


Kingsland road er en baby lyserød farve som kræver 3 lag for at blive jævn.


Station road er en solgul farve som faktisk har shimmer i sig. Dette er desværre ikke noget man kan se særlig meget af på neglen. Her ses med 3 lag


Ridley road er en mint farve som kun kræver 2 lag. Jeg vil altid mene at mint er et must have hvis man elsker farve og denne er virkelig lækker


Jeg er vild med alle disse. De lægger sig som en drøm og de giver lidt ekstra til en almindelig pastel manicure. Mine favoritter er Ridley road og Kingsland road.

Man skal købe disse lakker hvis:
Man elsker pastel
Man elsker tekstur trenden
Man synes OPI og nogle af de andre mærker er lidt pebrede (disse koster omkring 35-40 kr)

Har I nogle spørgsmål til dem så skriver I bare og så vil jeg prøve at besvare dem så godt som muligt :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)