mandag den 29. september 2014

Selvlysende lak og 3D wraps fra X2nails

Dette indlæg er sponsoreret men holdningerne er mine egne 

Jeg har fået lidt produkter fra x2nails.dk som jeg skal vise Jer i dag.
X2nails er en ny webshop som sælger neglelak og tilbehør/pynt til neglene.

Først skal i se en selvlysende lak i en rigtig fin neon orange farve fra mærket Laushine - den kan købes HER

Hver gang jeg får en ny lak ind af døren tester jeg den på en swatch stick da det giver mig en ide om dækkeevne lakken arter sig. Det så umiddelbart ud til at den var lidt tynd (som mange andre neon lakker) så jeg besluttede mig for at prøve med farvet underlag på 2 af neglene for at se om det gjorde nogen forskel.


På pege og lilleringer har jeg puttet 2 lag af Essie Braziliant under, Som I kan se gør det absolut ingen forskel når det kommer til farven. Jeg har 4 lag af lakken på ringe og langefinger. Jeg synes farven jævner sig selv ud rigtig fint og børsten er lækker bred.

Da det er en selvlysende lak skulle jeg selvfølgelig prøve den af


Og jeg må sige at jeg er MEGET imponeret. Jeg har efterhånden prøvet en del selvlysende lak men det her er klart en af dem der lyste mest. Måden man får effekten frem er at man "lader den op" under lys og så slukker man for lyset og voila! 

Da jeg så farven tænkte jeg straka på tiger negle så jeg lavede lige lidt tiger nail-art


Alt i alt synes jeg at det er en virkelig fin lak som er helt genial hvis man skal til en fest eller bare gerne vil gøre lidt ekstra ud af det. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den anden ting jeg har modtaget er 3D nail wraps som en en slags klistermærker som man kan putte på neglene og på den måde opnå super nem nail art. De kan købes HER og HER

Det var for mig første gang jeg brugte dem og jeg vil ikke lyve - jeg synes det var lidt svært. Det skal dog også siges at jeg ikke havde det helt rigtig værktøj til det og det var helt sikkert også haft noget at sige mht resultatet.



Jeg havde desværre ikke en neglesaks som helt sikkert havde været smart i det her tilfælde. Men jeg synes det er nogle vildt flotte wraps og mønstre som man helt sikkert kan få en masse looks ud af. Og det allerbedste ved sådan nogle er da at der ingen tørretid er! :D

Designet til venstre er et gennemsigtigt lag med sten på så man kan selv vælge hvilken farve man vil have indenunder og det synes jeg er virkelig smart for så kan man gå efter et larmende look som mig eller et mere diskret look med en nude lak indenunder.



Hvis i også har forelsket Jer i de her ting synes jeg i skal besøge hjemmesiden:
http://www.x2nails.dk

Og dertil er også tilknyttet en ret så fin blog:
x2ninjanails.blogspot.dk

Og hvis i synes lakken er flot og noget for Jer har i mulighed for i uge 41 (næste uge) at købe de selvlysende lakker for kun 25 kr! Det er jo helt vildt billigt. Det synes jeg helt sikkert i skal tage og kigge på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)