fredag den 25. juli 2014

Fælles Fredag - Girly

Fredag igen og Fælles Fredag igen. Kan i holde til varmen? jeg er ved at smelte væk, det er ikke sådan at være tyk i varmen :D

Dagens tema er girly - lige noget for mig. Jeg havde faktisk rigtig mange ideer i hovedet og lidt svært ved art vælge men en dag så kom det bare til mig. Jeg vidste fra starten af at det skulle være pink da det er for mig er den mest tøsede farve der er. Heldigvis for mig havde jeg lige modtaget en ny pink lak som selvfølgelig skulle tages i brug. Jeg valgte at lave en glitter gradient fordi gradients og glitter er vildt tøsede og lige mig

Den pink er OPI Hotter than you Pink fra deres neon kollektion 2014. Det er en virkelig flot lak (neon ved jeg ikke om jeg vil kalde den, men bright er den) men hold nu op hvor vil den bare ikke dække - her er 4 lag og så gad jeg bare ikke prøve mere. Jeg må prøve med en hvid nedenunder en dag og se om det hjælper.


Glitter og pink - så bliver det da ikke mere tøset.



Jeg har brugt:
OPI Hotter than you Pink
IsaDora Silver bling

Smut over og se de andre pigers girly negle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)