fredag den 28. februar 2014

Fælles Fredag - Fastelavn

Så blev det fredag og dagens emne i fælles fredag er (selvfølgelig) fastelavn. Jeg havde mange tanker mht hvad jeg skulle vælge, men kom frem til at det skulle være en form for udklædning. Dette kom jeg til at tænke på ret sent så jeg gik i mine skuffer og så hvad jeg havde af ting til at pynte neglene med. Jeg faldt så over en stamping plade (selvfølgelig) som lå gemt under en masse andet. På den var der en masse figurer jeg normalt egentlig ikke ville vide hvad jeg skulle bruge til - før i dag


Trada - kan du gætte hvad jeg er? (pirat selvfølgelig)

jeg har brugt:
Essie Liquorice
Sally Hansen silver sweep
random stamping plade fra Kina

Hop over og se om du kan gætte hvad de andre damer er:


2 kommentarer:

  1. Åh ja, når man har købt noget for lang tid siden, og så ENDELIG får dem brugt til noget!

    SvarSlet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)