fredag den 22. november 2013

Fælles Fredag - Galakse

Så blev det endnu engang fredag og det betyder som altid fælles fredag. Denne gang hed emnet galakse og ja det er noget jeg har eksperimenteret med mange gange, men aldrig rigtig noget jeg har kunne finde ud af. Derfor besluttede jeg mig for at tænke kreativt. Jeg tænkte: Hvad er ude i galaksen - det er aliens selvfølgelig så aliens negle skulle det være. Jeg gik på jagt efter alien water decals men da de kom kunne jeg konstatere at de ikke var voldsomt gode, men da var det for sent at finde nye så jeg har brugt dem alligevel.


Jep det er aliens der danser! og jeg elsker dem - men de var en kælling at putte på. Jeg valgte neon grøn til baggrund for det er den farve jeg tænker på når jeg tænker aliens.
Den grønne er China Glaze Im with the lifeguard

Jeg håber i kunne lide mine alternative galakse negle - hop over og se nogle rigtige galakse negle ved de andre damer :D

4 kommentarer:

  1. Dejligt indlæg :) Og fedt de ikke ligner alle de andre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak :) er glad for at det bliver taget vel imod :)

      Slet
  2. Ha ha - jeg kunne ikke lade være med at grine! Som Christina skriver - dejligt at du har fundet på noget heeelt andet. Dansende aliens… så har man set dét med :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. høhø det var bestemt også ment for at folk skulle grine lidt af det :D jeg er ikke så god til frihånd nail art som jer andre så jeg må improvisere :D

      Slet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)